Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
zolotajaribka72









Навчіть дитину любити природу

navchit_ditinu_ljubiti_i_beregti_prirodu.docx

20.04.2021 р.

День довкілля!

Давай будемо природу берегти! Я метелика не скривджу, хай летить.

І ялинку не зрубаю, хай стоїть. Не затопчу мурашинку, хай повзе.

Не зламаю з дуба гілку, хай росте. Не впущу сміття у річку, хай бурлить.

Із гнізда яйце не скину, хай лежить. В джерело не пущу камінь, нехай б’є.

В полі жито не столочу – це святе. Верби посаджу в долині, хай шумлять.

Зерен птахам кину взимку, хай їдять. Покормлю приблуду-кішку. А як ти?

Давай будемо природу берегти!

16.04.2021 р.

 «Чи впливає на інтелектуальний рівень дитини розвиток навичок образотворчої діяльності»

Образотворча та конструктивна форма — це перші кроки продуктивної діяльності дошкільника. У середньому дошкільному віці дитина поступово переходить до свідомого зображення предметів, тобто до предметного зображення. У більшості малят предметне зображення з’являється на четвертому році життя. Дитина починає правильно зображувати на своїх малюнках предмети, а потім і ситуації, сюжети. Значну роль в малюнках дітей починає відігравати колір, за допомогою якого малята передають реальні властивості предмета та своє емоційне ставлення до зображуваного. Слабкий розвиток предметного малюнка після 4 років може свідчити про істотні відхилення в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини. Занепокоєння батьків має викликати і невміння здійснювати інші види продуктивної діяльності.

04.03.2021 р.

Як відрізнити наполегливість дитини від впертості

/yak_vidrizniti_napoleglivist_ditini_vid_jiji_vpert.docx

10.03.2021 р.

Що цікаво знати про навколишній світ

shho_cikavo_znati_pro_navkolishnij_svit.docx

18.03.2021 р.

ЯК ПОВОДИТИСЯ БАТЬКАМ, ЯКЩО ДИТИНА ЗАНАДТО ВРАЗЛИВА?

Уразливі діти вимагають набагато більше похвали й уваги, ніж інші малята. Якщо малюк занадто вразливий, такій дитині краще уникати порівняльних оцінок з іншими дітьми (хтось кращий, а хтось гірший). Уразливі діти дуже активно реагують на сторонню оцінку, тому в їхньому вихованні не можна застосовувати принцип «що скажуть люди». Позбавте дитину необхідності постійно доводити свою перевагу. Щоб дитина розвивалася спокійно та гармонійно, створіть у родині атмосферу толерантності, тепла та доброзичливості, тобто умови, коли кожного приймають таким, який він є.

23.03.2021 р.

Роль батьків у розвитку мовлення дітей

rol_batkiv_u_rozvitku_movlennja_ditej.docx

08.12.2020 р.

27.11.2020 в групі «Ладушки» пройшло контрольне заняття, яке проводила Подрушняк О.О. На занятті діти показували свої знання: переказували оповідання В. Сухомлинського «Як білочка врятувала дятла», викладали числовий ряд в межах 4-х та багато іншого.

Осінь                                                                                                                                                                            

Нині осінь нас чарує, неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує І дивує нас вона.
Виглядає так казково  восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край!

            

27.11.2020 р.     

Шкідливі та марні батьківські прийоми

shkidlivi_ta_marni_batkivski_prijomi.docx

Буну Анна 28.10.2020 р.

Чи шкідливі сучасні гаджети дітям?

chi_shkidlivi_suchasni_gadzheti_ditjam.docx

Буну Анна 22.10.2020 р.

Як підтримати творчий розвиток дитини

jak_pidtrimati_tvorchij_rozvitok_ditini.docx

Буну Анна 15.05.2020 р.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2021
uCoz