Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0









 

30 січня 2020 року в нашому закладі відбулося чергове засідання клубу «Шлях до себе». Засідання проходило у формі круглого столу «Професійна мобільність педагога або чому треба вчитися і змінюватися все життя?». Девізом заходу стали слова Коко Шанель «Щоб бути незамінним, треба весь час змінюватися» та Чарльза Дарвіна «Виживає не найсильніший і не найрозумніший, а той, хто краще пристосовується до змін».Успіх кожної дії великою мірою залежить від того, на скільки людина володіє способом її виконання. В результаті майстерності виробляється навичка. Саме тому на заході педагоги спілкувалися про те, як підвищувати інтерес і бажання займатися улюбленою справою в сучасних умовах, як підвищити професійну мобільність і компетентність, необхідні для самореалізації і зростання в професії. Окрім того присутні мали змогу підвищити свої комунікативні навички, зняти емоційну напругу, підвищити настрій та згуртуватися в колективі.

 

 

Практикум «Профілактика та подолання комунікативних бар´єрів»

Дуже часто під час спілкування людей виникають комунікативні бар’єри,навіть,якщо вони знаходяться в одному колективі і об'єднані спільною метою. Причини виникнення комунікативних бар’єрів досить різні: зіткнення стилів спілкування; різні лексикон і тезаурус; особливості інтелекту тих, хто спілкується; неоднакове знання предмета розмови; відсутність єдиного розуміння ситуації спілкування; особливості соціально-психологічних стосунків, які склалися між партнерами; психологічні особливості партнерів; соціальні, політичні, професійні, релігійні відмінності. Саме тому 24.10.2019 року в нашому закладі відбувся практикум «Профілактика та подолання комунікативних бар´єрів»,на якому присутні мали змогу ознайомитися та практично засвоїти основні види,причини виникнення та способи подолання комунікативних бар'єрів. 

   

Круглий стіл " Гіперактивна дитина - психолого-педагогічний супровід "

Гіперактивна дитина схожа на тендітну квітку з гострими болючими шипами. Її хочеться приголубити, як кожну дитину, але шипи непослуху, нерозуміння і постійної шкоди відштовхують від неї всіх оточуючих: вчителів, вихователів, ровесників і навіть батьків. Життєві історії гіперактивних малят ніколи не схожі на добру казку, скоріше нагадують сумну історію, а іноді драму. Але щасливий фінал можливий навіть у страшних казок. Та чи виросте наше кохане гидке каченя в прекрасного лебедя, залежить тільки від нас.

Саме тому 18 квітня 2019 року в нашому закладі відбувся круглий стіл для педагогів «Гіперактивна дитина – психолого-педагогічний супровід», де учасники мали змогу ознайомитися з основними причинами виникнення гіперактивності у дітей; актуалізувати знання з питань психолого-педагогічного супроводу гіперактивних дошкільників; ознайомитися з можливими способами виявлення гіперактивних дітей; відпрацювати навички ефективної взаємодії з гіперактивними дітьми.

18.04.2019

Інтерактивне заняття "Інформування та пропаганда, практичні маркери"

Сучасні медіа (преса, радіо,телебачення, кінематограф та комп'ютерні мережі) несуть людям всі види соціальної інформації. Постійно зростаючий потік медіаінформації, в тому числі недостовірної, а іноді й інформації, яка відверто маніпулює свідомістю людей, вимагає від сучасного глядача, слухача самостійного осмисленого і критичного аналізу. Саме тому 31 січня 2019 року в нашому закладі відбулося засідання, мета якого: навчити педагогів розмежовувати поняття "інформування" та "пропаганда", вміти аналізувати інформацію, що надходить з різних медіа; ознайомити з практичними маркерами інформування та пропаганди.

Практикум " Профілактика психічного здоров'я педагогів"

Осінь – найкраща пора для того, аби зануритися у свій власний внутрішній світ та віднайти там приховані багатства. А якщо робити це у приємній компанії, з горнятком ароматного чаю та у супроводі Затишного Психолога, подорож у Сад власної Душі буде цікавою,безпечною та корисною.

Ця приємна подорож відбулася саме сьогодні в нашому садочку під час засідання клубу «Шлях до себе», яке проходило у вигляді практикуму «Профілактика психічного здоровя педагогів».
На занятті присутні мали можливість:
- присвятити час для найближчої людини - них самих;
- розвинути самопідтримку та впевненість у собі;
- знизити рівень тривожності та роздратування;
- відкрити внутрішні ресурси;
- відпочити від буденності;
- отримати заряд енергії та натхнення для творчості і життя.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2020
uCoz