Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0









03.04.2019

Ігрове заняття з елементами розваги в середній групі "Ромашка"

"Веселі смішарики малят розважають - кумедні жарти звеселяють!"

Щорічно в багатьох країнах світу 1 квітня відзначається День Сміху і Гумору. У цей день прийнято жартувати і розігрувати друзів. На веселій захоплюючій хвилі пройшло фізкультурне ігрове заняття в середній З групі "Ромашка" за сюжетом "Веселі смішарики малят розважають, кумедні жарти звеселяють", в ході якого вирішувались такі освітні завдання як: виконання ритмічних вправ в парах з обручами, кубиками, підкидання м'ячів вгору і ловіння їх, проводились вправи з метання в ціль під час гри-атракціону "Влуч в кільце", вправи на розвиток сили та витривалості в ході перетягування канату. Проведення заходу, що супроводжувався веселими жартами та кумедними завданнями принесло малятам низку приємних  і захоплюючих вражень.

 

29.03.2019

Ігрове заняття з елементами розваги в ІІ молодшій групі "Калинонька"

З метою удосконалення рухових навичок та вмінь, розвитку фізичних якостей, окоміру, координації рухів, виховання витримки, наполегливості, бажання довести розпочате до завершення, прагнення перемагати, уміння контролювати свою поведінку, підтримувати товариські стосунки в ІІ молодшій групі «Калинонька» 29.03.2019 проведено ігрове заняття «Сонячний промінчик» з елементами розваги та використанням танцювально-ритмічної гімнастики. Під час заходу дітям вдалося закріпити свої вміння ходьби по обмеженій площині, їзди на триколісному велосипеді, також діти вправлялись у виконанні загальнорозвивальних вправ танцювально-ритмічного характеру з обручем, вправах на фітбол-м'ячах, вчилися працювати злагоджено, колективно. До того ж проведений захід сприяв формуванню в дітей радісних емоцій, зокрема завдячуючи вдало підібраному віршованому та музичному супроводу до вправ.

 

25.03.2019

Розвиваємо пружність і легкість

під час виконання вправ з горизонтального пластичного балету (пластик-шоу-класик)

 

Найбільша привабливість ігрових занять з пластик-шоу  для дітей полягає у виконанні легких фізичних вправ під час слухання казки або музики. В такому разі малюк з цікавістю виконує рухи, а також розвиває увагу та уяву. Тож, казки для гурткових занять по пластик-шоу  придумуємо самі, застосовуючи основні вправи на розтягнення. Казки для занять є різноманітними. Вони включають в себе елементи виховання або ж присвячуються окремим розвивальним темам, також повчального або розважального характеру.

 

22.03.2019

Рухливі ігри і їх значення в педагогічному процесі

Значне місце в ігровій діяльності займають ігри, в яких вирішення завдань виконуються різноманітні рухові дії у формі ходьби, бігу, стрибках, метанні. Саме ці ігри називаються рухливими. Таким чином, рухливі ігри - це емоційно забарвлена рухова діяльність, обмежена правилами. Ігрова діяльність в них характеризується більш чи менш складною взаємодією її учасників - та взаємовідносинами між гравцями. Найбільш суттєвими є такі взаємовідносини як змагання та ігрове співробітництво. В результаті прояву таких взаємовідносин процес ігрової взаємодії приймає різноманітний характер. Постійно і раптово створюються нові умови, виникають нові ситуації. Взаємовідносини змагання і ігрової співпраці, постійна взаємодія гравців, зміна ігрових умов, задач, практичних дій і зусиль - характерні особливості рухливих ігор.

skarbnichka_rukhlivikh_igor.rtf

20.03.2019

Про акцентовані заняття з фізичної культури за методикою М.М.Єфименка

/stattja_m.efimenka_1.jpg

/stattja_m.efimenka_2.jpg

/stattja_m.efimenka_3.jpg

/stattja_m.efimenka_4.jpg

20.03.2019

Впровадження інноваційної технології з танцювально-ритмічної гімнастики «Са-фі-данс»

(автори О.Фірільова, О.Сайкіна) в фізкультурно-оздоровчу роботу

Наш заклад працює на оздоровлення дітей дошкільного віку, і саме тому педагоги постійно працюють над пошуком нових здоров’язбережувальних технологій, різноманітних методик. А як ще оздоровити малюка, як не через фізичну культуру та рухову діяльність. Тому велика роль в даному питанні лягає саме на інструктора з фізичної культури. Адже рухи допомагають повніше сприймати музичний твір, який у свою чергу надає рухові особливої виразності. Заняття танцювально-ритмічною гімнастикою «Са-фі-данс» сприяють формуванню особистості дитини, її пізнавальної, вольової та емоційної сфери. Пізнавальні здібності розвиваються внаслідок того, що діти багато про що довідуються завдяки різноманітній тематиці музичних ігор, ознайомленню з художніми рухами. Однак пізнавальні процеси під час занять танцювально-ритмічною гімнастикою активізуються в тому разі, якщо дитина здатна зосередитися на особливостях музичних засобів вираження. Йдеться про слухову увагу, її стійкість. Дитина, стежачи за розвитком художнього образу, уважно слухає. Чим складніший та об’ємний музичний твір, чим більше рухів при цьому виконується, тим інтенсивніше розвивається слухова увага. Вона, в свою чергу сприяє розвиткові музичної пам’яті, яка спирається на слуховий і руховий аналізатори. Виконуючи рухи під музику, діти в думці уявляють той чи інший образ. Дитина щоразу відтворює музично-ігровий образ по-своєму в нових, незвичних зв’язках, комбінуючи (на основі раніше засвоєного) елементи танцю, характерні риси персонажа, видозмінюючи їх у нові, незнайомі рухи. Музично-ритмічні рухи змушують дітей переживати виражене в музиці. А це , в свою чергу, впливає на якість виконання. Радіючи музиці, відчуваючи красу своїх рухів, дитина виявляється насамперед у мимовільних рухах під час слухання музики: змінюється міміка, мимохідь рухаються руки, ноги, тулуб. Старші діти виявляють емоційну чутливість мимовільними рухами в процесі гри. Наприклад, у момент змагання після закінчення музики дітям варто почути перші музичні звуки, як вони знову організовуються і стають на місця. Заняття танцювально-ритмічною гімнастикою є виховним процесом і допомагають у різнобічному розвитку особистості дитини: фізичному, музично-естетичному, емоційному, вольовому і пізнавальному.

17.03.2019

Пластик-шоу ми займаємось  -  грації і пластики активно ми навчаємось! 

(гурткова робота інструктора з фізкультури)

Навчальний рік вже добігає кінця, а ми вже маємо гарні результати в роботі гуртка, керівником якого є інструктор з фізкультури Ярмошенко О.І. Оскільки наш заклад , зокрема його фізкультурна служба працює на оздоровлення дошкільників, то ми обрали для себе нову, альтернативну систему фізичного виховання, спортивного тренування, корекції та творчого самовираження дітей засобами музики та театралізації - горизонтальний пластичний балет (ГПБ) М.М.Єфіменка. Проведення системної, цілеспрямованої діяльності  за вказаним напрямком, в якості гурткової роботи вже дало свої результати. Діти легко і невимушено виконують граційно-плавні, без зайвого поспіху, повні стриманої сили і гідності рухи. За уявною легкістю і незначним навантаженням приховується дуже потужний розвивально-оздоровлювальний ефект. Під час виконання вправ дітьми вже чітко спостерігається природна краса рухів, їх витонченість, завершеність та виразність.

 

 

19.02.2019

Ігрове заняття в старшій групі "Ягідка"

Організація активного відпочинку дошкільнят з фізичним навантаженням передбачає створення умов для їхнього фізичного розвитку в невимушеній ігровій діяльності, закріплення вмінь і навичок, набутих у повсякденні та на заняттях. Одним з ефективних шляхів реалізації цього завдання в нашому дошкільному закладі є проведення ігрових занять з елементами розваг, які проводяться з дошкільнятами щотижня.

Такі заходи дуже подобаються дітлахам насамперед тому, що об’єднують їх спільними переживаннями, дарують відчуття перемог. А головне – такі заняття допомагають формувати бажання бути сильними, спритними, витривалими, займатися спортом. Спільна діяльність, долання труднощів зміцнюють дитячий колектив, пробуджують почуття відповідальності.

Саме тому черговим заходом такого напрямку стало ігрове домінантне заняття з елементами розваги для дітей старшої З групи «Ягідка» проведено інструктором з фізкультури Ярмошенко О.І. 18.02.2019, яке залишило в пам’яті діточок масу захоплюючих вражень.

 

prezentacija_organizacija_rukh.igor_z_molodshimi_d.pdf

Компетентністний підхід у фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми раннього та молодшого дошкільного віку

05.02.2019 інструктору з фізкультури Ярмошенко О.І. була представлена можливість поділитися своїм досвідом щодо особливостей організації рухливих ігор з дітьми раннього та молодшого дошкільного віку під час методичного об’єднання інструкторів з фізкультури, що проходив на базі ЗДО № 4. Олена Іванівна розкрила зміст роботи всього закладу щодо особливостей організації рухливих ігор з дітьми цього віку. Не залишилось без уваги також використання Лего-конструктора в фізкультурно-оздоровчій роботі, а саме рухливих ігор. Проведений захід позначився також шляхом поповнення новими знаннями щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми раннього та молодшого дошкільного віку у ході перегляду цікавих форм роботи з дітьми та педагогами під час засідання.

tekstovij_suprovid_do_slajdprezentaciji.docx

06.02.2019

bzhd_vzimku.jpg28.12.2018

Зимові рухливі ігри на свіжому повітрі

В зимову морозну пору року, в період, коли загартування дитячого організму має особливе значення, проводимо з малятами рухливі ігри на свіжому повітрі під час прогулянок. Але даний вид освітньої діяльності містить в собі масу оздоровчих та здоров’яформуючих завдань, а якщо спрямувати цю роботу, підлаштувавши під зимовий період року, використовуючи рухливі ігри зимової тематики, то результат буде набагато ефективнішим.

/Jarmoshenko/kartoteka_zimovikh_rukhlivikh_igor.docx

Андріївські вечорниці

У захопливій невимушеній атмосфері, в день сповнений казкових та таємничих відчуттів пройшла спортивна розвага, присвячена святкуванню дня Андрія Первозванного. Малята змагались, розважались, "катали снігові кулі", "кусали" калиту, грали в українські народні ігри. А грайливе та вередливе бісеня, що завітало на Андріївські вечорниці розвеселило всіх присутніх своєю яскравою появою, цікавими іграми та конкурсами. Проведений захід залишив у пам'яті малят радісні та захоплюючі враження.

13.12.2018

Зимові розваги

У яскраві зимові дні, коли сніжок сам так і проситься в руки малята залюбки розважаються. А проведення ігрових занять з фізкультури з елементами спортивних розваг приносять вдвічі більше користі для маленької дитини. Ось і в ІІ молодшій групі "Калинонька" проведення ігрового заняття з елементами спортивної розваги "Ліпить бабу дітвора"закарбувало в пам'яті дітвори безліч приємних та казкових вражень. Малята грались, забавлялись і водночас вдосконалювали навички бігу з перешкодами, вправлялись у виконанні спортивних доручень  "снігової баби", готуючи "зручний одяг для безпечної зимівлі" на ігровому майданчика для снігової конструкції "Бабусі".

03.12.2018

Парцільна програма "Казкова фізкультура" М.М.Єфименка

/Jarmoshenko/programakazkova-fizkulturaefimenko.pdf

ЛЕГО під час фізкультури на повітрі.

Перебування дітей на свіжому повітрі має велике значення для фізичного розвитку дошкільника . Прогулянка є першим і найбільш доступним засобом загартовування дитячого організму. На прогулянці діти грають , багато рухаються . Рухи підсилюють обмін речовин , кровообіг , газообмін , покращують апетит. Разом з тим, доцільно підтримувати і закріплювати інтелектуальну складову навчально-виховного процесу на прогулянці.Цікавим є використання лего матеріалів: іграшкових персонажів для сюжетно-рольових ігор, цеглинок для рухливих ігор, окремих елементів для індивідуальної роботи, тощо. Діти з радістю будуть і відпочивати на вулиці, і водночас закріплювати набуті знання за допомогою ігрових форм роботи з лего. 

03.12.2018

Особливості проведення занять з фізичної культури для дітей з порушенням зору

Вади зору вважаються одними з найскладніших порушень, що піддаються виправленню. Найпоширенішими серед дітей в дошкільному віці є наступні: амбліопія або "лінве око", гіперметропія або далекозорість, міопія або короткозорість, астигматизм, косоокість, монокулярний зір або "бачення одним оком". У таких діток розвивається своєрідний розвиток сприймання навколишнього, страх простору та пересування в ньому, зменшення рухової активності, порушення координації рухів, зрідненість емоційних реакцій тощо. Науковці наголошують на проведенні факультативних занять як найефективніших з такими дітьми. Структура таких занять також міститиме три частини. У підготовчій частині з корекційною метою використовують різні види ходьби та бігу, вправи для м'язів шиї - повороти голови, колові рухи головою, нахили голови до плечей, при цьому зберігати спокійний темп, плавність рухів. До комплексу загальнорозвиваючих вправ включають вправи із промовлянням, предметами, вправи добираються індивідуально для кожної дитини. У заключній частині доцільно використовувати етюди, рухливі ігри, вправи на розслаблення м'язів , самомасаж біологічно активних точок, психологічні мовні тексти на розвиток самооцінки, саморегуляції. Таким чином, на занятті проводиться як фізичний розвиток, так і психологічна підтримка дітей з особливим розвитком.

За матеріалами журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» №2,2016

30.11.2018

Використання здоровязбережувальних технологій на заняттях з фізкультури

Кожен день проведений дитиною в нашому закладі, повний яскравих вражень: цікаві різноманітні рухливі ігри, захоплюючі фізкультурні заняття, нетрадиційні види ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну, фізкультурні свята і розваги, дні «здоров’я», тиждень фізкультури, організація канікул – це неповна складова фізкультурного життя наших дітей. Психологічний комфорт, душевне здоров’я, позитивні емоції, індивідуальний підхід, корекція негативних проявів поведінки – ось що лежить в основі їхньої діяльності.

Особливої уваги заслуговує досвід проведення занять, фізкультпауз, аутотренінгів на основі комплексної системи психосаморегуляції, методики М.Єфименка «Казкова фізкультура». Ці системи ми доповнюємо цікавими психогімнастичними вправами та пальчиковими іграми, точковим масажем, музикотерапією. Такі заняття допомагають дітям звільнитися від стресів та перенапруження. Вправи добре впливають на роботу внутрішніх органів, попереджують захворювання. Адже стан «пластик» – це стан душі, який виникає на основі єдності Істини, Добра, Краси. Він несе здоров’я.

30.11.2018

«Здоров’я – найдорожчий скарб»

Здоровий спосіб життя, заняття спортом, ранкова зарядка, правильне харчування – запорука гарного самопочуття та відмінного стану здоров’я людини. Кожен прагне бути здоровим, тому 16 листопада в ЗДО № 5 «Золота рибка» інструктором з фізичної культури Ярмошенко Оленою Іванівною було проведено спортивне свято, присвячене Дню Здоров’я.

Під час заходу спільними зусиллями вихователів старшої З «Суничка» (Комар Н.В., Карпюк Т.І.), старшої групи «Сонечко» (вихователі Аксьонова Л.М., Жукова Л.Г.) розвивали у дітей потребу бути здоровими, рухові якості: швидкість спритність, силу та витривалість.

Формували бажання вести активний спосіб життя та зміцнювати своє здоров’я через фізичні вправи, режим харчування.

Закріпили знання про значення вітамінів та їхні корисні властивості для здоров’я людини. Також виховували естетичний смак, бажання та вміння піклуватись про своє здоров’я.

19.11.2018

Консультація для батьків"Фізкультура вдома"

/Jarmoshenko/1.jpg/Jarmoshenko/2.jpg/Jarmoshenko/3.jpg/Jarmoshenko/4.jpg/Jarmoshenko/5.jpg/Jarmoshenko/6.jpg

/Jarmoshenko/1..jpg/Jarmoshenko/2..jpg/Jarmoshenko/3..jpg/Jarmoshenko/4..jpg

19.11.2018

Спортивні пригоди в осінньому лісі

Ставши традицією, цікаво та ефектно проходять спортивні свята й розваги у садочку…. Цього разу малята середніх груп вирушили у подорож в пошуках спортивних пригод і забав у осінньому лісі.

Там на них чекало чимало цікавого: зустріч з Лисичкою, яка повідала дітлахам фізкультурну розповідь, під час якої дошкільники виконали комплекс загально розвивальних вправ під віршований супровід, дітки також навчили Лисичку правильно виконувати стрибки в довжину з місця. Поява хлопчика старшої групи в ролі пухнастого Зайчика супроводжувала закріплення малят різновидів перешикувань за сигналом, а також навчила «гуляти по лісочку, не гублячи своїх товаришів» в ході рухливої гри «Знайди собі пару». «Ведмедик», відпочинок якого порушили малюки, погодився пограти в гру «Діти і ведмідь». А руденька «Білочка» пригощала дітлахів горішками, за якими дошкільнятам доводилось проповзати під «низькими гілочками лісових дерев». Завершили фізкультурну розвагу релаксаційними вправами з використанням горішкового масажу.

Проведений захід залишив в памяті дітей-героїв та учасників приємні та захопливі враження.

  

Спортивне свято «Посвята в козачата»

 

/Jarmoshenko/posvjata.docx

 

 

 

 

День Здоров’я «Ми малята – здоровята»

У ході проведення свята, яке було присвячене Дню Здоров’я в закладі дошкільної освіти малята розвивали фізичні якості, вчились самостійно демонструвати власні успіхи в умінні відбивання м’яча об землю, просуваючись вперед, передавати м’яч у парах, в бігу, повзанні, підлізанні, брали участь в рухливих іграх та естафетах.

Завдяки інтелектуальним вправам, що проводила інструктор з фізкультури вдалось закріпити знання дітей про здоров’я, чинники, які впливають на його збереження; розвивати уяву, мислення, кмітливість.

Запрошені казкові герої формували уявлення дітей про товариськість, викликали бажання допомагати дорослим, спонукали до привітної взаємодії з однолітками, виховували свідоме ставлення до власного здоров’я.

Спільними зусиллями інструктора з фізкультури та вихователів закладу діти отримали задоволення від участі у святі, масу позитивних емоцій та бадьорий настрій.

 

«Романтика спортивних подорожей та пригод за творами Василя Сухомлинського»

З метою вшанування пам’яті великого педагога-мислителя В.О.Сухомлинського, сприяння впровадженню в практику педагогічної діяльності ідей, принципів та розробок гуманної педагогіки, практичної реалізації та широкої пропаганди творчої спадщини класика світової педагогіки інструктором з фізкультури Ярмошенко Оленою Іванівною спільно з педагогами старшої З (вихователь Комар Н.В., Карпюк Т.І.) проведено освітній квест «Романтика спортивних подорожей та пригод за творами Василя Сухомлинського» в ході якого діти ознайомлювались з творами В.Сухомлинського, учились відповідати на запитання за змістом творів, оцінювати вчинки героїв, впізнавати назву за ілюстраціями та предметами, домовлятися про розподіл обов’язків, а також вдалось підвищити сприятливу емоційну атмосферу в колективі.

Проведення зазначених заходів принесло масу позитивних емоцій, як глядачам-педагогам, так і дошкільнятам.

  

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2020
uCoz