Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0









Щоденник оптиміста

Ми бажаємо Всім гарного тижня!!!

Діти старшої групи «Ягідка» вже мають практичні уявлення про речення. Вміють складати та схематично записувати речення . Сьогодні вони відправляють усім позитив на весь тиждень.

Дефектолог Трещун Н.Т.                                                                                            11.11.2019

25 порад вихователю

25_porad_vikhovatelju.ppt

Вчитель-дефектолог Трещун Н.Т.                                                                                              07.11.2019

Заняття на тренажері для розвитку бінокулярного зору.

А так ми розвиваємо дрібну моторику рук та гостроту зору...

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 07.11.2019 р.

Вивчаємо цифри! Для цього підійте все, що є під рукою: і палички, і квасоля, і каштани...

А ще добре для розвитку уваги та гостроти зори - картинки, де заховані цифри.

 

А ця картинка допоможе вам при утворенні чисел.

                                                

вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В.

29.10.19.

Тренуємо очі дітей

                                                                                                                                                                                                                                Консультація учителя - дефектолога Степаненко С. В.

Вправи для покращення роботи внутрішніх і зовнішніх м’язів очей:

1. Фіксуємо голову дитини так, щоб могли рухатися тільки очі. На витягнутій руці стисніть долоню в кулак. На широкій амплітуді рухайте кулаком: праворуч, ліворуч, угору, вниз. Потрібно невідривно стежити за рухом кулачка очима.

2. У великій кімнаті станьте біля стіни і, не повертаючи голови, швидко переводьте погляд із правого верхнього кута кімнати в лівий верхній, із лівого нижнього у правий нижній. Бажано повторити 30 - 40 разів.

3. Ноги на рівні плечей, руки на поясі, різко повертайте голову праворуч і ліворуч ( поглядом стежте за рухами). Бажано повторити 30 - 40 разів.

4. Дивіться на яскраве світло протягом трьох секунд, після цього затуліть очі рукою і дайте їм відпочити. Повторіть 15 разів.

5. Широко розплющте очі, сильно їх примружте, заплющте. Повторіть 30- 40разів.

6. Подивіться у вікно на далеку відстань, уважно розгляньте якийсь предмет, переведіть погляд на долоню своєї руки. Повторіть 15 разів.

7. Наберіть у долоню води та хлюніть воду в заплющені очі, підставте обличчя сонцю.

15.10.2019

 

Розвиток зорового сприймання та активізація зорових функцій здійснюється шляхом стимулювання зорової уваги в різноманітних іграх. Для цього створено всі умови.

                                                                                                                        вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В.                                                                         03.10.2019

Ось такі цікаві цифри!!!

                                                                                                                                                                                                            20.09.2019 р.

 

Розвиток зорового сприйняття

Для розвитку зорового сприйняття, активізації зорових функцій необхідно використовувати всі види дитячої діяльності: гру, працю,заняття,побутову діяльність. Наприклад, в період лікування, спрямованого на підвищення гостротизору (метою прямої оклюзії – виключення бачучого ока, коли зорове навантаження падає на амбліопічне око), треба проводити з дітьми заняття по нанизуванню намиста «Прикрась ляльку в намисто», обведенню через кальку контурних зображень. Необхідно включати вправи для розвитку зору і зорового сприйняття (виділення форми, кольору, розміру і просторового розташування предметів). В процесі таких вправ діти вчаться звіренню, впізнаванню, класифікації предметів за їх основними якостями. Використовують такі дидактичніігри: «Знайди такий самий предмет» (за формою, кольором, розміром), «Знайди різницю в предметах, малюнках», «Підбери однакові предмети» (за кольором, розміром), «Що від тебе ближче, що далі?», «Склади з частин ціле». Використовування ігор, в яких діти складають з частин ціле, примушує дітей активно вдивлятися, включати всі зорові функції в процес розглядання.Шнурівку можна внести в одяг ляльок (на чобітках, черевиках ляльки, на жилетці, пальто, сукні), бо така шнурівка носить характер гри і викликає у дітей більшу зацікавленість ніж шнурівка простої планки.Активно впливають також на розвиток гостроти зору ігри–лабіринти.Важливо пам’ятати, що дидактичні ігри і завдання для розвитку зору підбираються індивідуально для кожної дитини залежно від стану зору і періоду відновлення роботи. Для активізації зору дітей з косоокістю вперіод плеотичного лікування дуже корисні вправи з використанням електричних іграшок. Наприклад, ігри з кишеньковим ліхтариком: «Де засвітивсяліхтарик?», «Полічи, скільки разів засвітивсяліхтарик (лампа)?», «Скільки горить лампочок на панелі?», «Прослідкуй за вогниками» (з якогокольору почали включати і яким кольором закінчили).Добре використовувати у цей період лікування розглядання кольорових слайдів і діафільмів. Діти розглядають зображення предметів, тварин, птахів, сюжетні малюнки із казок і т.п., при цьому розповідають, що бачать на малюнках. Дітям запропонувати гру «Хто з якою іграшкою грається?». Даються вирізані фігурки дітей в русі (стрибає,біжить, їде і т.д.) і предмети, з якими ці діти виконують певні дії (дівчинка з м’ячем, хлопчик їде на велосипеді, грає ізд зигою і т.п.). Дітям потрібно роздивитися, а потім визначити, для якого руху характерна конкретна поза, знайти іграшку, з якою грається дитина. В іграх на простеження рушійних об’єктів у дітей розвиваються окорухові функції. Для цього можна використовувати ігри типа «Прокоти кульку у ворота», «Попади в ціль», «Подзвони у дзвіночок», «Хто швидше збере палички відповідного кольору», «Прослідкуй за рухом прапорця» (стрічки, ліхтарика), «Кожну іграшку у свою коробку»В період виробітки стереоскопічного зору ефективні настільні ігри «Футбол», «Баскетбол», «Більярд», «Ковпачки», «Накинь кільце», «Попади в обруч», а також ігри з різноманітними конструкторами, мозаїками. У грі вправляються оковимірні функції, діти вчаться порівнювати різні за величиною предмети, виділяти відстань між предметами і об’єктами.Великі можливості для вправляння зорових функцій у визначенні відстані, віддалі, протяжності простору існують у рухливих іграх, які містять елементи пошуку. Кидання в ціль, біг в заданному напрямку, переступання через перешкоди – сприяє активізації і формуванню стереоскопічного бачення.Знаючи зорові можливості дітей, дорослі можуть цілеспрямовано впливати на розвиток зору, створювати умови в процесі виховання і навчання дітей для закріплення результатів лікувально-відновлювальної роботи.

                                                                                                                                                                                                                                       Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В.    13.09.2019

 

Ось і літо пройшло…

В перші два тижні вересня вчитель-дефектолог проводить повне і детальне обстеження кожної дитини з метою виявлення її мовного,пізнавального і соціального розвитку.

Це допомогає якісно організувати корекційно-розвивальну та відновлювальну роботу з дітьми, які мають вади зору.

   

Щось забули,щось пригадали, а щось взагалі… не знаємо. Але попереду цілий навчальний рік. В травні чекаємо гарних результатів.

Вчитель-дефектолог Трещун Н.Т.                13.09.2019

 

11 вересня в нашому садочку " Золота рибка " пройшла зустріч корекційних педагогів міста. Вчителі-дефектологи та логопеди розглядали головне питання сьогодення - впровадження інклюзивного навчання в дошкільних закладах міста. З метою розвитку творчих здібностей педагогів був проведений тренінг " Капелюх повний ідей ". Професійне,креативне спілкування надихає на цікаві педагогічні знахідки.

Керівник методоб'єднання вчителів-дефектологів та логопедів міста Н.Т.Трещун.

11.09.2019

Квест технології в освітньому процесі

15.04.2019р. педагоги Степаненко Світлана Володимирівна, Гонарович Олена Володимирівна взяли участь у практикуму для педагогів міста «Використання квест технологій в освітньому процесі», який відбувся на базі ЗДО №16 керівник Давлічена Олена Петрівна. Колеги ділилися досвідом використання квест технологій в освітньому процесі, також запропонували відвідувачам пройти квест «Сучасний педагог. Який він?». Щира вдячність колегам за змістовний та цікавий захід. Вчитель-дефектолог Степаненко С. В.

МедіаТОР «Медіа Технології Особистого Розвитку»

11.04.2019 року відбулося засідання медіавсеобучу МедіаТОР, керівником якого є Степаненко Світлана Володимирівна. Тема засідання : «Особливості сприйняття екранної мови». Відвідувачі на цьому засіданні спробували себе в ролі диктора телебачення. Повідомляючи глядачам методи маніпулятивного впливу в ЗМІ, навчилися їх розпізнавати. По завершенню всі учасники отримали продукт, створений на допомогу вихователям дошкільних навчальних закладів та батькам (дидактичні матеріали щодо конструювання змісту, форм, методів і засобів навчання медіа грамотності дітей дошкільного віку).  /defectolog/media_dlja_ditej.docx

 

 

Навчання через дію : ЛЕГО-технології в роботі вчителя-дефектолога

navchannja_cherez_diju_1.docx

вчитель-дефектолог Степаненко С.В.

26.03.2019

Книжка – вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору

konsultacija_dlja_pedagogiv-pro_knigu.docx

вчитель-дефектолог Степаненко С.В.

26.03.2019

В пошуку нових шляхів корекції розвитку дітей з особливими потребами

21.02.19 року корекційні педагоги нашого дошкільного закладу брали активну участь в міському семінарі вчителів – дефектологів та логопедів закладів дошкільної освіти на базі ЗДО – ЦРД № 21» Сонечко »

Вчитель-дефектолог Трещун Н.Т.

21.02.2019

 

Засідання медіавсеобучу «МедіаТОР»

Тема : « Соціалізація у світ екранних медіа»

У нашому закладі 14.02.2019р. відбулося друге засідання медіа всеобучу «МедіаТОР». Керівник якого є Степаненко Світлана Володимирівна. На засіданні педагоги пригадали історію виникнення кіно, навчилися розрізняти види та жанри кінопродукції, аналізувати героїв мультфільмів, визначати спеціалізацію різних регіональних та місцевих каналів.

Вчитель-дефектолог Степаненко С. В.

14.02.2019

Рекомендації для зміцнення кисті руки та розвитку дрібної моторики

Щоб підготувати дитину до письма, розвинути дрібну моторику, зацікавити дитину у роботі з олівцем рекомендую використовувати такі картинки, як «З’єднай крапочки та риски». В результаті роботи з такими малюнками у дітей граючись зміцнюється кисть руки, розвивається дрібна моторика, та дитині в подальшому буде легко працювати в школі. Під час роботи слідкуйте, щоб дитина працювала кистю руки, а не всім тілом намагаючись з’єднати крапки чи риски.

      

                                                                                                                                            Вчитель – дефектолог Степаненко С. В.

08.02.2019

 

Майстер-клас

07.02.2019 пройшов майстер-клас на розвиток творчих здібностей педагогів закладу. Керівник майстер-класу вчитель-дефектолог Степаненко С.В. презентувала можливість виготовлення декору для оформлення  дитячих приміщень до свят. Атмосфера творчості, піднесення, позитивних емоцій вирували під час майстер-класу. Квіти з паперу виготовлені педагогами прикрасять музичну залу до жіночого свята. Сподіваємося що новий декор музичної зали принесе естетичне задоволення як батькам так і дітлахам.

                                                                                                                                                                                                               Вчитель-дефектолог    Степаненко С. В.

07.02.2019

Самі зробили-самі зраділи

(З досвіду роботи з LEGO )

Для формування дитячої конструкторської творчості за допомогою ЛЕГО- конструювання необхідно виконання трьох умов.

Перша умова - організація цілеспрямованої системи навчання, що включає три етапи:

а) створення умов для широкого самостійного дитячого експериментування з новим матеріалом;

б) надання дітям можливості вирішувати завдання, спрямовані на розвиток уяви і на формування узагальнених способів конструювання;

в) організація самостійного дитячого конструювання за задумом.

Друга умова - використання в навчанні конструкторського матеріалу, що має прості нетрудомісткі способи кріплення і дозволяє дітям експериментувати, вести широку орієнтовно-пошукову діяльність, знаходити варіанти вирішення однієї і тієї ж задачі і втілювати їх різноманітні задуми, в тому числі і сюжетні.

Третя умова - організація конструювання в тісному взаємозв'язку з іншими видами дитячої діяльності, і насамперед з грою.

Така система хороша для навчання дітей п'яти-семи років. Практично перевірено – методика діє!

Вчитель – дефектолог Трещун Н. Т. та діти групи «Ягідка»

05.02.2019

 

 

В дитячому садочку відбулося чергове засідання клубу творчого зростання педагогів «Перлина». Вихователі закладу, корекційні педагоги слухали та з захопленням читали вірші перлини сучасної української літератури Ліни Костенко. Вірші про осінь, життя та кохання…

Ліна Костенко завжди актуальна і з часом значення її творчості тільки зростає. Тож цінуємо живу легенду, яка дарує позитив, натхнення та віру в майбутне.

«І хто б там що кому не говорив, а згине зло і правда переможе».

Керівник клубу вчитель-дефектолог Трещун Н.Т.

20.12.2018

 

Математичний паркет

/Treshun/matematichnij_parket-1.pdf

<

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2020
uCoz