Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0









Розвиток мислення: стадіїї та види

rozvitok_mislennja.docx

Заставнюк Н.В. (інтернет-ресурс) 15.09.2020 р.

Пропоную виготовити домашній тренажер для зміцнення м'язів ока. Можна прикріпити метелика до олівця чи палички і "літати"по квіточкам, слідкуючи за ним очима. 

Заставнюк Н.В. (інтернетресурс) 21.05.2020 р.

 

Заставнюк Н.В.(інтернетресурс) 19.05.2020 р.

 

Контурне лото

М.Нестерук розробила цікаву гру для розвитку сприймання, уваги та словникового запасу за допомогою фігур Поппельрейтера. Завдання дитини: знайти, назвати, показати контур певного зображення у великому віконечку на картці; знайти і назвати відповідне реалістичне зображення, заповнити ним одне з порожніх віконечок на картці.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 18.05.2020 р.

Знайдено на просторах інтернету

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 15.05.2020 р.

 

Пропоную до вашої уваги дидактичну гру для розвитку співдружності рухів руки та ока, простежуючої функції очей (інтернетресурс)

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 13.05.2020 р.

Технології щодо збереження здоровя дитини в дії!!! Гімнастика для очей

«Ніщо так не виснажує і не руйнує людину, як тривала бездіяльність»  Аристотель

Очі – один із найважливіших органів у нашому організмі. Крім того, що вони відповідають за нашу здатність бачити, це й показник нашого здоров’я. Зниження зору або його погіршення можуть бути обумовлені по­слабленням відповідних м'язів обличчя й ока, особливо тих, які рухають очне яблуко. Тому гімнастика для очей є невід'ємною частиною профілактики ускладнень очних захворювань. Вона проводиться під час занять, перед ними, у вільний час, у процесі корекційно-розвивальної роботи.

Вчитель – дефектолог Наталія Трещун 08.05.2020 р.

Технології щодо збереження здоровя дитини в дії!!!

Масаж стоп при стоянні на масажному килимку. «Людині для закріплення думки потрібен рух», як говорив І.П. Павлов. Масаж стоп при стоянні на масажному килимку має оздоровлюючий ефект на весь організм в цілому. На стопі є проекція всіх органів. Масаж стоп поліпшує загальний стан, стимулює активні точки.

   Вчитель – дефектолог  Наталія Трещун     05.05.2020 р.

 

Технології щодо збереження здоровя дитини в дії !!! Формування правильної постави

« Відірвіть дитину від крапки фіксаційної, де голова – галограма, йде в одну крапку, руйнуючи весь духовний світ»   В.Ф.Базарний

Повноцінний фізичний розвиток дитини неможливий без правильної постави. Ії часто називають показником здоров’я дитини. Правильна постава важлива не тільки з естетичного погляду, а ще й тому, що створює сприятливі умови для роботи серцево-судинної, дихальної й травної систем, благотворно впливає на самопочуття дитини.

                                               Вчитель – дефектолог Наталія Трещун 04.05.2020 р.

 

4.03.20 року відбулося чергове модульне заняття АВА групи в місті Вознесенськ.

Змістовне засідання  надало досконале уявлення про скринінг функціонального аналізу та оцінки навчальної успішності (SCHOOL FBA REPORT) та рівня мотивації поведінки ( MOTIVATIJN ASSTSSVTHT SCALE)

Вчитель-дефектолог Трещун Н.Т.

В нашому садочку в межах роботи колекційного пункту «Розвиток і корекція» було проведено практикум для педагогів «Теорія успіху»

Актуальна тема творчості і креативності педагогів знайшла відображення в авторській  практичній вправі «продай свій творчий продукт», назва якої говорить сама за себе. Вправа це раз підтвердила слова В.О.Сухомлинського:  «…немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі. Педагогічна діяльність, яка є сплавом науки і мистецтва, за своїми компонентами передбачає творчість».

                                               Вчитель – дефектолог  Трещун Н.В. 29.04.2020 р. 

 

Експеримент « Три ложки»

Як важливо вміти ставити дитині посильні завдання, не перевантажуючи її, і створювати ситуацію успіху.Дорослі хочуть, щоб дитина знала все і одразу. Інколи починаємо виховання й навчання дитини не з дитячих казок, а з енциклопедичних знань. Тому нерідко «беремо велику ложку», але сприйняти стільки знань дитині дуже важко. І тому вона засвоює ці знання поверхово або  в неї взагалі зникає бажання дізнаватися щось нове чи спілкуватися з дорослими. Пропонувати знання дітям дошкільного віку потрібно спочатку незначними обсягами, символічно цей обсяг – чайна ложка. Із часом, коли діти підуть до школи, обсяг подання знань збільшиться. Отримувати знання учні будуть десертними і столовими ложками. Важливо не перевантажувати дитину інформацією, яку вона через свої вікові особливості ще не може сприймати, знання потрібно надавати відповідно до віку дошкільника. Будьте для дитини мудрим учителем, найкращим другом.

Вчитель-дефектолог Трещун Н.Т. 28.04.2020 р.

 

Ця цікава гра навчить дітей правильному вживанню прийменників, які виражають відношення між словами в реченні чи словосполученні. (інтернетресурс)

За допомогою цеглинок Лего можна побудувати речення і читати разом з малюком. Чорна стрілочка позначає дієслово (зелена цеглинка), хвиляста лінія - прикметник (синя цеглинка), червоний кружечок - прийменник( маленька біла цеглинка), іменники - жовтогаряча цеглинка.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н. В. 28.04.2020 р.
 

Розвиток дотику та тактильної чутливості рук є одним з важливих напрямів корекційно-відновлювальної роботи з дошкільниками з вадами зору. Різноманітні вправи з корекції зору не тільки допомагають розвиткові зорового сприймання, дотику, але й сприяють розвитку моторики.До вашої уваги - ігри з лічильними паличками, за допомогою яких, ви зможете не тільки навчити малюка рахувати, а й викладати різноманітні фігури, візерунки.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В 23.04.2020 р.

Тривають Великодні свята... На просторах інтернету знайшла для нашої малечі Великодню гру, яку створила Ольга Скорик. Дидактична гра розвиває зоровий гнозис, психічні процеси, дрібну моторику рук; вправляє дітей в закріпленні кольорів. Все, що потрібно зробити, це - роздрукувати картинки, розрізати їх, дати малюку різнокольорові прищіпки і не забувати грати з малюком разом. Тому що, всяка гра потребує мовного супроводу, діалогу з дитиною під час, якого ви збагачуєте мовленнєвий досвід малечі, збагачуєте та активізуєте словник.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 22.04.2020 р.

 

Пропоную до вашої уваги дидактичну гру, яка вчить дітей встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, будувати речення простої, складної конструкції. За допомогою гри ви збагатите словник малюків різними частинами мови, розширите понятійний кругозір дітей. Щоб дошкільнятам було цікавіше, можна використовувати для побудови речень конструктор Лего: велика зелена цеглинка -дієслово, синя - прикметник, жовта - іменник, жовтогаряча - числівник, маленька біла цеглинка - прийменник, займенник, сполучник. (картки взяті з інтернетресурсу)

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н. В. 16.04.2020 р.

Поради батькам дітей, які мають особливі освітні потреби

poradi_batkam_ditej.docx

Вчитель-дефектолог Степаненко С.В. 14.04.2020 р.

 

(інтернетресурс) Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 10.04.2020 р.

Як підготувати дитину до школи

 

yak_pidgotuvati_ditinu_do_shkoli.docx

Вчитель-дефектолог Степаненко С.В. 09.04.2020 р.

Пропоную до вашої уваги яскраві геометричні фігури, з яких можна виготовити різні ігри. Якщо їх розрізати на 2-4-6 частин, то вчимо малюків складати фігури за допомогою зору, кольору, аналітичного сприйняття форми фігури; формуємо логічне мислення, розвиваємо дрібну моторику, полісенсорні зв'язки, окомір, зв'язне мовлення. (картнки взяті з інтернетресурсу)

07.04.2020 р.

Зорова гімнастика допоможе розв'язати проблему  порушення зору. Завдання батьків — вивчити з дитиною прості гімнастичні вправи для поліп­шення зору й регулярно нагадувати їй про необ­хідність виконання цих вправ удома.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 03.04.2020 р.

Зорова гімнастика - це одна з форм профілактики та корекції порушень зору, запобігання перевтомі зорового аппарату. Слідкуйте за комахами разом з дітьми. Під час перегляду мультфільмів, не забувайте робити перерву: масаж, пальмінг та зорові вправи - ось запорука здорових очей ваших малюків.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 18.03.2020 р.

Поєднання конструктора Lego та репродукцій картин українських художників благотворно впливає на розвиток малюків:розвивається зорове сприйняття, дрібна моторика рук, орієнтування в просторі, збагачується активний словник, покращується граматична сторона мовлення. Малята вчаться послідовно описувати картину, з цеглинок  викладають речення складної конструкції, вирішують проблемні питання...

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 04.03.2020 р.

Як вивчають стан зору дитини. Що потрібно знати батькам дітей з вадами зору.

jak_vivchajut_stan_zoru_ditini.docx

Вчитель-дефектолог Степаненко С.В. 03.03.2020 р.

12 лютого в м. Вознесенськ пройшов виїзний тренінг (1 модуль) з навчального курсу «Кращі практики та стратегії викладання для учнів з особливими освітніми потребами в закладах освіти. Надання підтримки учням інклюзивної форми навчання (Базові положення та інструменти АВА – терапії (прикладний аналіз поведінки) у роботі з дітьми з ООП)».

Викладає його Мелінда Докер (доктор пед.наук., сертифікований поведінковий аналітик, директор та клінічний доцент Програми з сертифікації поведінкових аналітиків, Університет Лойоли Мерімаунт, Лос – Анджелес, Каліфорнія, США).

 

Незважаючи на складнощі перекладу, робота пройшла дуже плідно. Попереду ще три модульних заняття. Чекаю з нетерпінням.

                                                                                  Вчитель – дефектолог Трещун Н.Т. 19.02.2020 р.

Технології щодо збереження здоровя дитини в дії!!!

«Здоров'я – це резерви сил: імунних, захисних, фізичних і духовних. І вони не даються спочатку, а вирощуються за законами виховання. А наукою виховання є педагогіка».

В. Ф. Базарний

Метод спрямований на розкриття та вдосконалення вродженої здатності дитини до руху. Рух – це основа життя і основний спосіб відбудови природного режиму існування людини.

Перша технологія - режим «динамічної зміни поз», або вертикалізація пози - найпростіша. Для реалізації режиму динамічної зміни поз В. Ф. Базарний пропонує два варіанти: Перший - використання настільної конторки. Другий - там, де це можливо міняти позу дітей: за столами - сидячи, стоячи; на килимі - сидячи, стоячи, лежачи; діти можуть стояти на масажних килимках в шкарпетках і в цей час стоячи послухати загадки, розповідь, казку, вирішити логічну задачку.

Вчитель – дефектолог Трещун Н.Т. 14.02.2020 р.

 

6 лютого 2020 року відбулося засідання методичного обєднання вчителів – дефектологів та логопедів міста на базі ЗДО №24 «Гвоздичка»

Вчитель – логопед дошкільного закладу Холодовська І.А. вдало презентували свій творчий продукт – досвід роботи з використання кругів Лулія в роботі з дітьми з порушенням мовлення, який викликав професійний інтерес та схвалення всіх учасників творчого засідання.

Керівником методоб’єднання Трещун Н.Т. було проведено тренінг емоційної зрілості «Креативність – як основа професіоналізму», який це раз довів, що дійсно немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як педагоги. «Педагогічна діяльність, яка є сплавом науки і мистецтва, за своїми компонентами передбачає творчість» В. Сухомлинський.

Вчитель-дефектолог Трещун Н.Т. 07.02.2020 р.

Вправи для покращення зору

vpravi_dlja_pokrashhennja_zoru.docx

вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 17.02.2020 р.

Поради батькам щодо розвитку пізнавальної активності у дітей з вадами зору

poradi_batkam.docx

вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 29.01.2020 р.

Цікава математика

В старшій групі передбачається значне розширення, поглиблення і узагальнення у дітей елементарних математичних уявлень, подальший розвиток діяльності рахунку.

 

Здається, це дуже важка діяльність, але дітям цікаві математичні вправи…Особливо подобається розв’язувати приклади та складати арифметичні задачки!  Ми любимо математику !!! Діти групи «Ягідки"

вчитель-дефектолог Трещун Н.Т. 10.01.2020. р.

Найдавніший медіа продукт – книжка

16.01.2020р. продовжив працювати «МедіаТОР», на якому педагоги садочка могли познайомитися з історією книжок, переглянути в презентації, яку створила керівник «МедіаТОРа» Степаненко С. В. книжки сучасності та минулого, книжки , які вміщуються в столовій ложці, книжки велетні. Педагоги змогли дискутувати на тему « Гігієна книжок та читача. Дві точки зору.» використовуючи технологію критичного мислення «Fish bowl». А також, познайомитися з новинками періодики нашого садочка, які презентувала вихователь Малюта О. О.

                           Вчитель-дефектолог Степаненко С. В. 21.01.2020 р.

Зорова гімнастика - чудовий помічник у боротьбі за хороший зір. Регулярна гімнастика для очей підвищує працездатність зору, покращує кровообіг, попереджує розвиток деяких захворювань очей. А ще малечі дуже подобається слідкувати за рухомим предметом під веселу музику. 

                                  

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 11.12.2019 р.

Робота з трафаретом - цікава та корисна форма корекційно-відновлювального процесу, під час якого розвиваються оптична увага та пам ять, дрібна моторика пальців рук. співдружність рухів руки та ока, простежувальна функція очей. А ще малюки з задоволенням домальовують деталі уявного предмета і складають фантастичні розповіді.

 вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 03.12.19 р. 

Ви гадаєте, що резиночки для волосся придатні тільки для зачісок? Тоді ми йдемо до вас! Ігри з резиночками сприяють розвитку дрібної моторики, самоконтролю та саморегуляції, позитивно впливають на емоційно-чуттєву сферу. А ще вони розвивають гостроту зору, окомір, функцію кольоророзрізнення. В ході гри, невимушено, закріпили назви пальчиків.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 02.12.2019 р.

21.11.2019 року в закладі відбулось засідання медіа всеобучу «МедіаТОР». Тема: «Медіаосвіта та медіаграмотність як сучасна потреба інформаційного суспільства».Сьогодні в Україні тригером стала російська агресія та пропаганда. Тому наразі стає актуальним вміти аналізувати медіа повідомлення, визначати їх достовірність, звертати увагу на джерело інформації та критично мислити і думати перед тим, як ширити щось сумліннє. Медіаосвіта – це вимога часу.Тому завдання нашого медіа всеобучу з медіаграмотності в трансформації медіаспоживання в активний і критичний процес, допомагаючи колегам краще усвідомити потенційну маніпуляцію в ЗМІ.

Підготувала: Степаненко С. В. 25.11.2019 р.

В цікавій та доступній формі проходить закріплення назв геометричних фігур та основних кольорів.

Вчитель-дефектолог Заставнюк Н.В. 11.11.2019 р.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2020
uCoz