Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0









21 листопада відбулося чергове засідання логопедичного клубу «LOGO ROOM - територія мам», який розчинив свої двері для матусь,які бажають вчитися, працювати,фантазувати,ще минулого року.Перше засідання в 2019-2020 навчальному році ми розпочали з теми «Співпраця логопеда та батьків». Друга частина – практична.Матусі відвідали кімнату під назвою «Логопедичні атракціони», в якій мали змогу пофантазувати,проявити креатив і фантазію:поєднували частини і створювали логопедичні посібники для роботи з дітьми на формування мовленнєвого дихання,розвитку дрібної моторики,формування фонематичного слуху, граматичного ладу мовлення. Зустріч і спілкування , як завжди відбувалися в дружній і позитивній атмосфері.

Наші матусі – найкращі!

25.11.2019 р.

Сьогодні малюки ІІ молодшої «З» групи «СМАЙЛИКИ» знайомилися із сенсорною кімнатою! Малеча спробувала все:і пробіглися масажною доріжкою, пройшлися через сенсорний душ,а сухий різнокольоровий басейн викликав стільки позитивних емоцій,що очі світилися до кінця дня.

18.11.2019 р.

Розвиваємо графомоторні навички дитини

Цей комплект завдань покликаний допомогти дитині у формуванні графомоторних навичок, які є запорукою подальшого навчання письма та набуття гарного почерку.Завдяки виконанню завдань комплекту дитина покращуватиме зорово-моторну координацію й зорову пам’ять, просторове сприйняття й чітке орієнтування на аркуші паперу, а також безпосередньо дрібну моторику.Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

 

 

 

 

    

 

НА ДОПОМОГУ БАТЬКАМ

Весело проводити з дітьми час можна не лише просто граючись в іграшки,але й виконуючи веселі завдання. Пропоную веселі ігри для вивчення літер.

Джерело: інтернет ресурси

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                   22.10.2019 р.


 

Навчатися - весело

07.10.2019

  • А ким ви працюєте?
  • Я – логопед!
  • О! «Вулиця Койкого! Скажи риба – оселедець»

Це ті слова , що я найчастіше чую ,коли спілкуюся з людьми. І не кожен зрозуміє,що логопед - це не професія, це – стиль життя.

Знайомство з дитиною,стурбовані дитячі очі, які потрібно зацікавити, налаштувати до роботи і ,обов’язково, разом з ним радіти маленьким, але таким великим щоденним перемогам і крокам до досконалості. Але не все залежить від мене. Є ще дуже багато факторів, які впливають на успішність корекційного процесу. І головними помічниками,звичайно, є батьки. Вони різні:стурбовані,байдужі,зацікавлені. Головна мета – залучити батьків до спільної роботи. Саме для цього і була облаштованалого-кімната, територія , де господарюють матусі. «ЛОGO-ROOM, територія мам» - це назва клубу для батьків, який я започаткувала в цьому році. Назва позичена у чудового талановитого педагога, логопеда Альони Король, саме вона надихнула мене на «облаштування» такої території для матусь.

Наші зустрічі проходять у теплій, затишній атмосфері, яка підігрівається зацікавленими посмішками, освітлюється блиском очей і гарним позитивним настроєм. І, щоб батьки зрозуміли наскільки важко іноді виконувати такі прості на їх погляд завдання і вправи,коротенька інформаційна частина підкріплюється цікавими практичними матеріалом. На засіданнях клубу батьки мали змогу:

  • * відповіді на питання, які найчастіше виникають:
  • Чи достатньо розвинене мовлення у дитини?
  • Як самостійно обстежити дитину?
  • Що можна зробити вдома, щоб покращити мовлення малюка?
  • * в ігровій формі проводити заняття, а саме :
  • «смачну» артикуляційну гімнастику з використанням цукерок, фруктів, солодощів;
  • Складали логоказки для автоматизації звуків;
  • Грали в настільний та пальчиковий твістер;
  • Виготовляли посібники для формування мовленнєвого дихання з підручного матеріалу;
  • Із задоволенням гралися різнокольоровим льодом - кріотерапія в логопедичній роботі ( більше про кріотерапію,ігри та заняття - журнал «ЛОГОПЕД» грудень 2018 року , січень 2019 року).
  • * на заключному засіданні в цьому навчальному році матусі із захватом брали участь в логопедичному квесті «Стежинками мовлення». Вони мандрували дорогою успіху від зупинки «РОЗМИНКА», на якій за 30 секунд мали дати відповідь на всі запитання, до зупинки «ЗАБЛУКАЛИ ЗВУКИ» . Тут чарівні пані робили звуковий аналіз з опорою на картинку. На наступній зупинці,яка мала назву «РИМИ» спробували себе в ролі поетес. Ну а потім весело співали логопедичні частівки і лунав навіть логопедичний реп.

Наприкінці всі матусі отримали медалі батьківської слави за активну співпрацю. Але головне, що відчувалася атмосфера добра і зацікавленості.

А особисто для мене, такі зустрічі надихнули на думку,що зупинятися не хочу. Вже є нові цікаві ідеї,які оглядають і обживаються в лого-кімнаті на території мам.

Тож, запрошую Вас ,матусі,бабусі, татусі і дідусі, на нові зустрічі в нашу лого - кімнату у 2019-2020 навчальному році!Запевняю – сумно не буде!

09.09.2019

Засідання батьківського клубу "LOGO ROOM територія мам".

25.04.2019 відбулося заключне засідання батьківського клубу "LOGO ROOM територія мам". Учасники клубу мали змогу реалізувати отримані протягом року знання, взявши участь в логопедичному квесті: весело складали рими, емоційно співали логопедичні частівки, показали свої знання в конкурсі ерудитів. Кожна з присутніх мам отримала медаль "Батьківської слави" за активну співпрацю. Фінальним акордом  зустрічі стала спільна фотосесія учасників клубу.

 

                                                                                                                                                                                                                              26.04.2019

 

Веселі спогади: випробовуємо інтерактивну пісочницю та підлогу

23.04.2019

На допомогу батькам: формуємо граматичну будову мовлення.( Частина II)

rechennja7.jpg

rechennja8.jpg

rechennja9.jpg

rechennja10.jpg

gra_chaj_dlja_druziv11.jpg

rechennja12.jpg

 

19.04.2019

На допомогу батькам: формуємо граматичну будову мовлення.

rechennja.jpg

rechennja1.jpg

rechennja2.jpg

rechennja3.jpg

rechennja4.jpg

rechennja5.jpg

rechennja6.jpg

10.04.2019

Організація інклюзивного освітнього процесу у закладі дошкільної освіти

 Корекційні педагоги нашого закладу завжди з цікавість і задоволенням відвідують різні заходи,які сприяють їх професійному зростанню.Саме такий семінар-практикум пройшов на базі інклюзивно-ресурсного центру м.Первомайськ. Директор центру Сороковська Людмила Олександрівна ознайомила присутніх з нормативною базою, а також надала консультативну допомогу,щодо роботи з документацією, складанням індивідуального плану. Дякуємо за теплу атмосферу і цікаві знання.

 

04.04.2019

ЛЕГО - конструктор в роботі вчителя-логопеда

Інтеграція ЛЕГО-технологій в роботу з дітьми нашого закладу відбувається через використання ЛЕГО-конструктора в інтегрованих заняттях з ознайомлення з природою та навколишнім світом, занять з логіко-математичного розвитку, а також і в роботі вчителя-логопеда, при проведенні дидактичних ігор та вправ.

Ігри з використанням ЛЕГО-конструктора

/logoped/vpravi_lego.docx

02.04.2019

Для Вас, батьки!

Процес навчання краще перетворити на захопливу гру. Усе,що приносить радість вашій дитині, автоматично принесе і результати.

Веселі таблиці ,які допоможуть дитині зрозуміти ,що таке звук , буква; які звуки голосні,а які приголосні.

  

27.03.2019

Засідання логопедичного клубу "LOGO-ROOM"

21.03.2019 пройшла чергова зустріч з батьками у клубі "LOGO-ROOM", на якій батьки отримали не тільки корисну інформацію щодо роботи з дітками, які мають такі мовленнєві вади, як дислалія і ЗНМ. А ще мали змогу весело попрацювати, а саме: зробити артикуляційні вправи за допомогою цукерок, солодкої соломки, фруктів; погралися з льодом; погралися в ручний твістер, а потім ще й послухали логопедичні казки.

Дякую за активну роботу і побажання)))

Вчитель-логопед ЗДО № 5 Тараненко В.М.

   

 

22.03.2019

Використання цікавих звуконаслідувальних вправ вчителем-логопедом в роботі з дітьми з вадами зору

Мовлення супроводжує всі сторони життя та навчання дитини, забезпечуючи успішність її адаптації, інтеграції та соціалізації. У зв'язку з цим увага до мовленнєвого розвитку не випадкова, особливо, коли йдеться про дітей з вадами зору. Тому на перших етапах своєї роботи ми формуємо в дітей невербальні форми комунікації: вміння фіксувати погляд на обличчі партнера, дивитися в очі партнера по спілкуванню, виконувати предметно-ігрові дії, користуватися жестами. Далі на матеріалі немовленнєвих звуків навчаємо розпізнавати джерело звуків, їх напрям, силу, висоту, кількість звучань, відтворювати певні ритми звуконаслідування, також активізувати увагу, пам'ять дитини, викликати інтерес до процесу навчання. 

 

Допоможіть хмаринкам полити травичку.                   Допоможіть корівкам дійти до сіна.            

                         Вимовляємо "Кап-кап", використовуючи паузи.      Вимовляємо "Му", використовуючи паузи                               

       

  Допоможіть кошенятам дійти до миски.         Допоможіть їжачкам добігти до грибочків

         Вимовляємо "Мяу", використовуючи паузи           Вимовляємо "Пих", використовуючи паузи       

      

             Допоможіть мишенятам добігти до шматочка сиру.

   Вимовляємо "Пі", використовуючи паузи

           

 

22.03.2019

Логопедичні ігри та вправи

Одним з найкращих засобів вирішення всіх логопедичних завдань є логопедичні розвивальні ігри (логоігри). Основна цінність застосування логопедичних ігор полягає в наступному. Ігри завжди цікавлять дітей будь-якого віку . Граючись з дитиною вчитель-логопед непомітно для дитини вирішує навчальні, розвивальні і виховні завдання.

Користь логопедичні ігор полягає ще й в тім, що крім логопедичних занять вони спрямовані на загальний розвиток дитини. Саме тому в нашому закладі широко застосовуються логоігри у власних дидактичних заняттях з дітьми.

gra_chaj_dlja_druziv1.jpg

gra_chaj_dlja_druziv2.jpg

gra_chaj_dlja_druziv3.jpg

gra_chaj_dlja_druziv4.jpg

gra_chaj_dlja_druziv5.jpg

gra_chaj_dlja_druziv6.jpg

gra_chaj_dlja_druziv7.jpg

gra_chaj_dlja_druziv8.jpg

gra_chaj_dlja_druziv9.jpg

gra_chaj_dlja_druziv10.jpg

gra_chaj_dlja_druziv11.jpg

gra_chaj_dlja_druziv12.jpg

gra_chaj_dlja_druziv13.jpg

gra_dlja_druziv14.jpg

 

04.03.2019

LEGO - конструктор можно використовувати  на будь якому занятті. Діти  із задоволенням граючи навчаються.Граємо в шашки: яскраві кольорові цеглинки замість традиційних фігур,напружена гра,цікавий діалог і задоволення від перемоги.

 

07.02.2019

 Веселі заняття.

Працюємо над розвитком зв'язного мовлення:перетворюємося на улюблених пташок  і розповідаємо  про себе , використовуючи коректурні таблиці.А головне - посмішка і гарний настрій.

                                                                                                                                                 

01/02/2019

Коли навчаєш дитину письма - навчання повинно бути цікавим і приносити задоволення!

Чи є різниця який пропис обрати, коли вчимось писати? Здавалося б: та то таке, є крапочки, то й нехай обводять. Але до всього можна підходити творчо. Пропонуємо варіанти цікавих кольорових прописів.

 

      

      

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             18.01.2019

А нам все цікаво: формуємо мовленнєве дихання.

  

22.12.2018

Група"Дзвіночок" в гостях в сенсорній кімнаті

22.12.2018

Посібник " Логопедичне обстеження рівня мовленнєвого розвитку дошкільників.Почуйте мовлення вашої дитини по новому." Автор Альона Король

/logoped/e-book-LogoClub-Logopedichne-obstegennya.pdf

Засідання логопедичного клубу «LOGO ROOM - територія мам»

6 грудня відбулося перша зустріч з батьками у логопедичному клубі «LOGO ROOM - територія мам». Тема «Логопедичне обстеження рівня мовленнєвого розвитку дитини:Почути мовлення вашої дитини по новому». Матусям був презентований посібник Альони Король для обстеження мовлення дитини в домашніх умовах. А ще ,матусі змогли проявити свій креатив , фантазію і самостійно виготовити посібники для розвитку дрібної моторики,мовленнєвого дихання і фонематичного слуху. А на останок кожна матуся залишила свої побажання на новорічному-логопедичному дзеркалі.

  

07.12.2018

Пам'ятка для батьків

/logoped/pamjatka_dlja_batkiv_vid_logopeda.docx

Види порушень звуковимови

/logoped/vidi_porushen.docx

Формуємо мовленнєве дихання

 

                                                                                                        

Розвиваємо дрібну моторику та мислення

 

Лексична тема "ГРИБИ"- вчимося !

  

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2020
uCoz