Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0









Мовленнєве дихання

movlenneve_dikhannja_osnova_povnocinnogo_movlennev.docx

19.10.2020 р.

Процес автоматизації і диференціації звуків може проходити у формі веселої і цікавої гри!  Пропонуємо Вам гру «Саша-Маша», яка допоможе  не тільки закріпити поставлені звуки, а ще весело провести час з дитиною. Процес автоматизації і диференціації звуків може проходити у формі веселої і цікавої гри! Пропонуємо Вам гру «Саша-Маша», яка допоможе  не тільки закріпити поставлені звуки, а ще весело провести час з дитиною.

        

28.09.2020 р.

Артикуляційна гімнастика

jak_zacikaviti_ditinu_ta_motivuvati_do_vikonannja_.docx

21.09.2020 р.

Формування мовленнєвого дихання: виготовляємо тренажер власноруч.

14.09.2020 р.

Ігри з картинками

igrova_logopedija-igri_z_kartinkami.docx

27.05.2020 р.

Формування мовленнєвого дихання:що потрібно знати батькам

movlenneve_dikhannja.docx

21.05.2020 р.

 

Як покращити пам'ять у дитини

jak_pokrashhiti_pamjat_u_ditini.docx

18.05.2020 р.

15.05.2020 р.

Пісочна терапія (взято з інтернету)

14.05.2020 р.

Логопедичний квест як форма організації корекційної роботи



logopedichnij_kvest.docx   

                 12.05.2020 р.

11.05.05.2020 р.

 

Як зацікавити дитину виконувати артикуляційні вправи

artikuljacijni_vpravi.docx

06.05.2020 р.

Ігрові прийоми в ознайомленні дітей дошкільного віку

з артикуляцією звуків

igrovi_prijomi.docx

05.05.2020 р.

Майбутній першокласник

movlennevij_portret_majbutnogo_pershoklasnika.docx

30.04.2020 р.

28.04.2020 р.

Як заохотити дитину читати

yak_zakhopiti_ditinu_chitannjam.docx

21.02.2020 р.

Що таке сенсорна кімната?

shho_take_sensorna_kimnata.docx

19.02.2020 р.

У кожної дитини по-різному відбувається вимова кожного звука. Пов'язане це з недостатньо натренованими м'язами язика. І поки дитина не налагодить роботу органів мовленнєвого апарата, вона вимовлятиме слова неправильно, невиразно, не дотримуючись порядку звуків і складів у слові, із численними замінами складних звуків простішими, тими, що виходять.Для того щоб дитина якомога швидше подолала цю перешкоду, потрібно завантажити дитину мовленнєвим матеріалом, насиченим важкими звуками. Але вказівка на зразок «Слухай і повторюй» тільки відіб'є бажання вчитися говорити правильно. І тут на допомогу приходять фантазія і креатив педагога. Прості на погляд речі побуту можна поєднати і створити цікаву розвагу-гру . Деревяні палички,трубочки для соку і кольорові гумки – готова гра,яку можна використовувати на етапі постановки звука, на етапі введення слова в речення тощо. Головне - бажання і тоді результат гарантовано!

10.02.2020 р.

Перетворити звичайне логопедичне заняття на маленьке свято – дуже легко,для цього треба просто на деякий час забути про те,що ти дорослий . Заняття у формі гри ніколи не викличе негативних емоцій!

06.02.2020 р.

Мовленнєва функція є однією з важливих психічних функцій людини. В процесі мовного розвитку формуються вищі форми пізнавальної діяльності, здібності до понятійного мислення. Оволодіння здатності до мовного спілкування створює передумови для специфічних людських соціальних контактів, завдяки яким формується та уточнюються уявлення дитини про довкілля, вдосконалюються форми його відображення. Мовлення сприяє також усвідомленню, плануванню та регуляції поведінки дошкільника. Порушення мовлення (в залежності від характеру мовленнєвих розладів) негативно впливають на весь психічний розвиток дитини, відображаються на її діяльності, поведінці. Важкі ж порушення мовлення можуть впливати і на інтелектуальний розвиток, особливо на формування вищих рівнів пізнавальної діяльності, що обумовлено тісним взаємозв’язком мовлення та мислення. Обмеженість мовного спілкування може негативно вплинути на формування особистості дитини, викликати психічні нашарування, специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних рис характеру (сором’язливості, нерішучості, замкнутості, негативізму, почуття неповноцінності).Все це негативно впливає на оволодіння грамотою, на успішність в цілому, на вибір професії. Завдання логопеда полягає в тому, щоб допомогти дитині подолати недорозвиток мовлення, і тим самим забезпечити повноцінний, всесторонній її розвиток.

                                              

04.02.2020 р.                                                                 

На допомогу батькам!!!

  

  

21.01.2020 р. 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2020
uCoz